prevajanje Panteon College

Slika 1 – Uvedba strojnega prevajanja je od junija 2014 dalje povečala prodajo v špansko govorečem delu Latinske Amerike. 

Uvedba strojnega prevajanja na platformi eBay je povečala prodajo.

Erik Brynjolsfon z inštituta MIT je v najnovejši študiji ugotovil , da uporaba strojnega prevajalnika v spletni trgovini poveča prodajo za 17,5%. 

Pri tem se bolj poveča prodaja diferenciranih in cenejših izdelkov ter izdelkov z daljšim imenom in opisom.

Večja prodaja je posledica zmanjšanja stroškov povezanih z iskanjem (čas) in boljše kvalitete nazivov izdelkov v jeziku kupcev (uvrstitve na iskalniku). Študija je tako prvi empirični dokaz o vplivu umetne inteligence na povečanje ekonomske učinkovitosti. 

 

Je to konec mita o slabih strojnih prevodih? 

 

Večina podjetij je prepričanih, da strojni prevajalniki niso dovolj dobri za prevod njihove spletne strani.  To vsekakor ne drži za prevode iz npr. kitajščine. Znate prebrati deklaracijo izdelka v kitajščini? V takem primeru zagotovo uporabite Google translate ali Bing. 

 

Jezikovne bariere močno ovirajo trgovanje  

 

Take in podobne jezikovne bariere povečujejo strošek iskanja. Kupec zapravlja čas, saj se ukvarja s prevajanjem namesto z nakupovanjem.   

 

5 razlogov za pilotsko uvedbo hibridnega prevajanja v vašem podjetju

 

1 – Strojno prevajanje lahko poveča prodajo za 17,5% – eBay je strojno prevajanje izdelkov v prodaji uvedel leta 2014. Tako je povečal količino prodaje za 17,5% in vrednost prodaje za 13,1%.

 

2 – Bolje se prodajajo diferencirani in cenejši izdelki – študija ugotavlja, da kupimo več diferenciranih izdelkov, kjer izbiramo med več različnimi variantami. Obenem kupimo tudi več poceni izdelkov, s katerimi ne želimo izgubljati časa.  

 

3 – Poveča se prodaja izdelkov z daljšimi imeni in opisi – ti se prodajajo bolje, če so njihova imena strojno prevedena in jih kupci zato hitreje prepoznajo. 

 

4 – Tudi neizkušeni kupci kupijo več – na platformi se hitreje znajdejo, saj se gibljejo v znanem jezikovnem okolju, ki olajšuje nakupe. 

 

5 – Več zadetkov v iskalniku – pravilna imena izdelkov in njihovih opisov pa obenem povečajo tudi število pojavljanj vaših izdelkov v iskalnikih. Hitro in enostavno povečajte prodajo na tujih trgih.  

 

Začnite s projektom hibridnega prevajanja tudi v vašem podjetju!