Jezikovne delavnice

Intenzivni eno- ali dvodnevni jezikovni treningi za boljše vodenje timov in sestankov, perfektne prezentacije in načelna pogajanja.

Enodnevni treningi

Z intenzivnim treningom v mali skupini lahko v enem samem dnevu osvežite svoje znanje in pridete na nov nivo poslovne komunikacije.

WHY – predstavitve

Simon Sinek trdi, da vaše kupce zanima predvsem odgovor na vprašanje zakaj. Ko bodo videli, da ste vizionarji na svojem področju, bodo prepričani tudi o kvaliteti.

Načelna pogajanja

Pogajanja so velikokrat igra z ničelno vsoto. Eden zmaga in drugi izgubi. Z metodo načelnih pogajanj pa lahko zmagata obe strani.

Drugi treningi

Vodenje timov in sestankov – Socialni marketing v angleščini – Prodaja 3.0 in digitalni marketing – Angleščina za startupe.

Novo – angleščina brez stresa

Enodnevna jezikovna delavnica – obvladajte stres in sproščeno komunicirajte v tujem jeziku

 

 

 

Naši jezikovni treningi in delavnice se odlikujejo z vsemi elementi programov za obvladovanje stresa.

 

Začnemo s sproščanjem, dihalnimi tehnikami in pozitivno vizualizacijo v tujem jeziku. 

 

Ključno je, da stanje čuječnosti dosežemo v angleški govorni paradigmi – najprej s tihim govorom oz. asociacijami v angleščini, nato s komunikacijo, konverzacijo in treningom. 

 

Tako lahko v enem dnevu napredujemo na nov in sproščen nivo angleške poslovne komunikacije.

149 - EUR 

Urnik:

Četrtek, 9.00-15.00 

Lokacija:

Linhartova 11, Ljubljana

Datum pričetka:

28 september

Prijave in informacije:

info@panteon.si

tel.: 01 280 3 220 

KAKO DELUJE

Why predstavitve a la Simon Sinek

Vsi vemo, kako pomembne so predstavitve izdelkov in projektov. Na voljo imamo tudi kup orodij za njihovo pripravo, pa vendar imamo velikokrat občutek, da so običajne predstavitve dolgočasne ali pa preveč tehnične. Enostavno se vam zdi, da nekaj manjka.

 

Simon Sinek pravi, da je tisto, kar manjka, odgovor na vprašanje ZAKAJ? Vaših strank na začetku ne zanima, kaj proizvajate in še manj, kako to delate, zanima jih predvsem, ZAKAJ to delate. In v trenutku, ko spoznajo, da ste v svoji dejavnosti misionar in voditelj, bodo prepričani tudi o vaši kvaliteti.

 

Za trenutek pomislite na svojo tipično predstavitev in se vprašajte – ali res odgovarja na vprašanje ZAKAJ? Običajno se predstavitve začnejo s tem kaj delamo, potem povemo, kako to delamo in na koncu kupce vprašamo ali bi to tudi kupili? In pri tem pozabimo na ZAKAJ.

 

Na seminarju boste naredili popoln preobrat. Začeli boste pri bistvu stvari, z odgovorom na vprašanje ZAKAJ? Zakaj vaše podjetje sploh obstaja, kaj je vaša misija in poslanstvo, kaj vas žene in motivira, zakaj ste to, kar ste. Potem boste seveda predstavili tudi svoj proizvodni proces in povedali, kako to delate. Čisto na koncu pa bodo vaši kupci izvedeli tudi, kaj delate. In ko bodo vedeli, ZAKAJ to delate, bodo vaš izdelek tudi kupili.

Ideje za vrhunske predstavitve

Predstavitev začnite tako, da odgovorite na vprašanje ZAKAJ delate to, kar delate.

PIŠITE NAM

Imate vprašanje