Tečaji srbščine

Srbščina in poslovna srbščina sta pri poslovanju na srbskem trgu in s podjetji v srbski lasti zelo aktualna. Tečaj srbščine pa priporočamo tudi vsem, ki Srbijo obiščejo kot turisti.

Srbski jezik je podoben slovenskemu, saj sodi v isto jezikovno skupino. Zato učenje poteka hitro in brez večjih težav. Paziti moramo samo na lažne prijatelje oz. besede, ki so si podobne, a imajo drugačen pomen.

Tečaj srbščine za generacijo Y

Program je namenjen generaciji, ki je bila rojena ob prelomu tisočletja in se srbskega jezika ni učila v šoli. Zanjo je srbščina tuj jezik, zato se s svojimi srbskimi vrstniki pogovarjajo v angleščini.

Program traja 40 šolskih ur, naučili pa se boste dovolj srbskega jezika, da boste znali vprašati za pot, naročiti taksi, si v restavraciji prebrali meni ter izbrali hrano in pijačo ali pa se v prijetni družbi in tipičnih situacijah pogovarjali o vsakdanjih temah.

Več o tečaju srbščine.

Tečaj srbščine – nivo A2

Tečaj srbščine A2 je namenjen vsem, ki so se jezika že učili, ker pa ga niso uporabljali, pa so ga pozabili.

V prvem delu tečaja najprej osvežite “pozabljeno” znanje in se nato lotite spoznavanja novega besedišča in komunikacijskih vzorcev. Pri tem si pomagate s podobnostjo med jezikoma – odkrili boste skupne korene, pa fraze, ki ste jih slišali v pogovorih, filmih in popularni kulturi in so postale del našega naše jezikovne rabe.

Poslovna srbščina

V poslovnem svetu velja nepisano pravilo, da je po možnosti treba govoriti jezik svojih poslovnih partnerjev. Tako šef Facebooka Mark Zuckerberg tekoče govori kitajsko, veliko slovenskih poslovnežev pa govori tekoče srbsko.

Pri poslovanju jezik ni samo funkcionalno orodje, ki bi ga lahko uporabljali kot roboti. Jezik je namreč del usode in kulturne zgodovine nekega naroda. Tako kot Rusov ne boste razumeli brez carjev in vere, tudi svojih srbskih poslovnih partnerjev ne boste poznali brez poznavanja njihove zgodovine in kulture, ki se je razvila iz nje. In seveda jezika, ki ga govorijo in v katerem se zrcalijo kulturne posebnosti in specifičnosti.

Vsebina programa:

  • predstavljanje
  • telefonski pogovor
  • predstavitve projektov
  • vodenje timov in sestankov
  • pogajanja
  • pisanje e-pošte in dopisov
  • mreženje in neformalna srečanja